فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل دو برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز فرار با کمک ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ عبدلی نسب گفت: پیرو اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دوم شهریور ماه سال جاری مبنی بر قتل دو برادر در یکی از خیابان‌های شهر جیرفت، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد دو برادر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بوسیله سلاح جنگی به قتل رسیده و قاتل یا قاتلین از صحنه جرم متواری شده اند.

سرهنگ عبدلی نسب گفت: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

او بیان کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را پس از ۲۹ روز فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و خودرو مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل در حال بررسی است تصریح کرد: در بررسی از سوابق متهم، او داری ۶ مورد پرونده شرارت از جمله مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در قتل، ضرب جرح و سایر شرارت‌هاست.

برچسب ها: قاتل ، مخفیگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
نمیدانم چرا با این همه سابقه شرارت تا الان معدوم نشده بوده...
آخرین اخبار